72

image11

idag såg jag ut preciis som hon till vänster gör. vill fö alltid se ut som dolly mixture. fö för mycket julfika för att min mage ska samarbeta. det här funkar inte. det är liksom tio dagar kvar! olidliga process av socker & fett. & mamma bah "pizza imorrn!" jag bah "eh neee!" (kommer bli att jag micrar deras rester på natten ändå). i helgen ska jag kirra ram, julklapp (vilket iju ramen är osså) till m&p, sy en mini-klänning, läsa klart horboken & kanske en del andra böcker, kolla sunes jul med pubbe-kusin, barnvakta ida & köpa hudlotion, handlotion & ansiktskräm. för serri jag torkar söndeeer. torrsprickor + emma = sant. men det är ett förhållande som tar dööd på mig (som de flesta gör).

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0