79

image56

la la la la. fittjulen snart över! bara en dag till bara en dag till. man känner igen frasen den är ganska vardaglig ett hjärtligt vardagsdagsgrattis till dig! noones hands are as cold as mine. kan fö namedroppa all litteraturskit jag fick:
- happy sally av sara stridsberg (för hon är sveriges bästa författare!!)
- drömfakulteten av sara stridsberg (för valerie är världens bästa öh tjej! nånsin!!)
- hotel world av ali smith (för hon är englands nuvarande bästa författare!!)
- älskling jag dör av kristin omarsdotter (för hon är islands bästa författare!!!)
oh prosa älskade prosa jag älskar dig. (fick även - av misstag! - "orgasmboken". jag litar på min mamma att denna bok självfallet var ett misstag för inget intresserar mig så lite.) sen fick jag te som jag valt ut själv & en senapsgul hoodie (aka ny boplats) som jag valt ut själv & verktyg som jag inte valt ut själv men omedvetet önskat mig, älska verktyg! ICKE ATT FÖRGLÖMMA papperstigrar som luktar nån annan & nittiotalsmagasin! finaste nånsin. julhora VILL INTE. men snart är det mellandagarna vilket innebär 1, lära mig spela gitarr 2, stämma min gitarr (kanske borde vara på första platsen men aja) 3, skriva filmmanus 4, åka till mormor med ida & äta räksallad 5, bli kompis med min lillebror en gång för alla. ps visst ser lillebror lite ut som stephen pastel på kortet? liite lissom. jag ser ut som en bläckfisk. admit it or die! ds. pusskram tja!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0