10

sur&bitter, sitter på sängkanten & petula clark sjunger downtown & jag tänker på girl, interrupted som typ är den bästa filmen jag vet endast för jag har stor mani för psyktjejer with balls typ! chelsea n lisa! (fast i filmen heterrom susanne n lisa). vad är det jag ser? en macka med keso & bondeskinka ligger på bordet framför & himlans, jag tror jag har gått downtown i glädje. älska små surprises man inte riktigt räknat med men sen ärrom där ändå. frulle på sängen! (okej, den var hård och keson har typ förlorat sin smak, but still!) som igår. som vanligt ignorerade jag att min telefon visade tecken på att någon försökte söka mig. numret visade att det var leif, min gamle sommarjobbschef.
vid 5 när jag äntligen tog min tid & ork & såvidare att svara sa han följande: du var den enda jag kunde tänka på. duser, jag har en biljett över till dalhalla ikväll, antony and the johnsons duvet. vill du följa?
ajmeen, leffe, klart! tur att jag satte tillräckligt stort intryck på snälle leif när jag stod där utanför hans lanthandel och varsamt (ehe) sålde mina jordgubbar. kommer ju ihåg våra små popsnack. iaf. leif hämtade mig vid tjugo över sex sen åkte jag på topphumör till dalhalla & såg vemodiga, mänskliga (måste jag säga. har aldrig sett nån så o-tillpiffad vid en konsert) antony. fascinerande var det. även om jag till 60% kollade på publiken. (vilket ofta är det mest intressanta på dalhalla) de flesta var indiekids eller bohemica morsor med spädbarn och man med skägg.
träffade linus som jag inte sett på typ evigheter & hon var somvanligt liten&söt. nåväl.
frukosten är över & jag har lätt halsbränna efter den torra skinkan. ska nog ringa mormor & rota i hennes lador lite.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0