13

lyssnar på såndär
"fosterställningblandvarmalakantänkersköntattvaraensamvillattnånskatapåmig" popmusik.
druckit för mycket ananas te pga den söta doften & den mjuka känslan i magen typ som en kissekattunge eller en hundvalp eller nåns hand. mår halvt som halvt jätteilla & vill bara spy, spika igen dörren & läsa alla böcker jag bara köper & köper. sitta hela nätterna med vibrerande skrivmaskin & tänka ut historier om prinsessor kanske. när solen går upp ska jag sova tills jag blir kokhet och vakna med fingeravtryck på kinden. undvika folk i allmänhet. undvika allmänheten och allt folk som finns där. exil. dan treacy. kära dan. vet du vad jag planerar att göra för din skull. liksom åka så många mil för att träffa så många liv jag bara inte kan umgås med. spendera så många pengar för att höra dig sjunga someone to share my life with. dom som står nedanför dig, på gräset framför scenen vet inte så mycket, men jag vet. jag kommer vara utklädd till diverse superhjälte med cape så att du kan urskilja mig ur flocken av vanliga, dödliga människor. silly girl what have you done now.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0