1

night walk. jag förundrar begrundar ner mig i storytelling album sent på svarta natten med
svarta hunden idagarna har jag varit på flykt i uppsala samt huvudstaden & känt ett stort oförklarligt behov av att genast fara hem igen så gissa om jag fylldes av lycka när jag såg alla röda husen växa i antal & kände gödseldoften missade lyckligt nog pollenepidemin men har inte gått helt oskyldigt förbi för träden i söder var inte färdig-knullade dom heller endast alla akademiskaungdomar med explorer & kakor från de kristna på gatan a berättar en barndomshistoria som hon aldrig upplevde på riktigt

commentz
skrivet av: anna

äh vadå, jag lovar att allt var på riktigt!

2007-05-15 @ 23:56:34
hemsid@: http://asongtopassthetime.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0