5

e says: btw jag har hittat min sjukdom nu!
a says: ok o det är?
e says: http//sv.wikipedia.org/wiki/ME
a says: hehehe tror du ja! jag vet vad det är för fel. trött på skolan, morsan, kompisarna o så att du är tonåring ca 2 år till...
e says: fuck you jag har en allvarlig sjukdom som gör att jag måste bo i en liten stuga med vilda djur!
a says: ok, har du läst boken DE OVANLIGA??
e says: JA! sån är jag!
a says: kanske du ska vara med i nästa upplaga?
e says: den enda under 20 som får vara med i boken ska bli jag!
a says: skrattade högt för mig själv...
e says: hur anmäler man sig? "hej öh, jag är onaturligt ovanlig, ni kanske är intresserade av att göra ett uppslag om mig till nästa upplaga till de ovanliga? nehe ni ska inte göra nån mer... mene, kanske en egen bok då? den ovanligE?"
a says: heheheh, du är nog riktigt sjuk!

sen erbjöd mamma sig att skriva en bok om mig själv. kanske är det ingen annan som är intresserad..

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0