37

tror min multimedialärare per har tankar om att spränga mig i stycken.. 
"nej men det är lugnt alla frågor är välkommna uuuuuuuhm." 
"men per jag ser ju att du är sugen på att hjälpa mig" 
*ger mördarblick* "ja men det är klart du är jätteduktiiig" *lärarröst typ tänker "varför valde jag detta yrket"*
"PÄÄÄÄÄRRAAA JÄÄÄLP NUUUU!" (typ jag är väl ändå viktigast?) *per sitter & lägger typ lägger patient på datorn*
"mm kommer" *per tänker på att 10 år i fängelse för mord kanske inte är såå hemskt ändå*

slutsats; skulle aldrig palla att vara min egen lärare i dataämne. 

commentz
skrivet av: anna

hahhahhaaha! sådär låter halva min klass!
"aaaannnaaaaaa!"

2007-10-04 @ 11:32:45
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0