19

ah. onsdagar. jag är så glad att jag & mutti har ingått nått sorts "okej jag vill inte gå till skolan / okej du behöver inte gå till skolan" moment, ett väldigt tyst sådant. since det är slutet av min sjukperiod (rosslar & får spyreflexer av mat still men wtf, vad begär man..) ska jag göra som det sig bör på slutetavsjukperiodsdagar. dvs städa mitt rum. bort med alla illaluktande djur jag samlat på mig. seriöst det verklien stinker här inne. solen skiner som sig bör en orangedag i september. jag älskar sånna här dagar. jag ska vädra & ha massa rengöringsmedel så min näsa blir så täpt att jag börjar blöda näsblod! jag ska duscha & ha ansiktskräm & köra en tarmrensning. får hitta nått eh "nyttigt" recept på internet. att rensa tarmen har alltid fascinerat mig, ända sen elina förklarade dess charm dvs. tänk att rensa kroppen på allt överflöd! typ, ta bort livmodern, rensa tarmen, ta bort de två understa revbenen, mandlarna (så man får sån där sexy hes crack röst) mm mm! jag skulle känna mig så jävla clean. förmodligen ska jag raka av allt huvudhår också! obs har inte grym skäggväxt har bara irriterande "ejfrisyr" liknande hårgrejs. typ. goldenretriver utan uppstyrning.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0