23

tänkte jag skulle vara lite kreativ idag. typ hinna före alla andra med att hitta praktikplats så jag inte slutar med skärsår på armarna som anna. tänkte skriva smörigt brev till eng. lärare så hon verklien blir kär i mig. om jag känner min pepp rätt (vilket jag tydligen inte gör) så kommer jag väl också hinna med att skriva the walk manus, läsa alla böcker jag borde & slutligen, för lite litterär njutning läsa alla de 20 olästa böckerna jag köpt in den senaste månaden. great.
*kollar allas bilder på bilddagboken vilket jag naturligtvis inte annars hinner med samt addar alla applications som finns på facebook typ vilket jag egentligen finner totalt onödigt*

ohwell. trots att min sjukdom är värre idag än varren var igår är jag pretty odepp. beror förmodligen på massa moviesoundtrack mys i mp3:n & the lucksmiths. liksom, pick your favorite! la la la luv you!
(min är cat in sunshine!)

commentz
skrivet av: anna

åh du nämnde mig i din blogg nu känner jag mig lycklig igen, dvs tvättar bort skären!

2007-09-16 @ 23:58:51
hemsid@: http://asongtopassthetime.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0