30

saker som irriterar mig (oh favoritlistan)

1, min brist på disciplin (ständig etta)
2, människor som kräver att man ska vara på samma humör ständigt för att förvara nån sorts harmoni i "deras" liv. liksom hallå, whats the deal? ibland har jag lust att bete mig som house - ständigt! dvs vara reserverad as hell (men samtidigt cool, det är där det brister för mig)
3, människor som tror att dom känner andra människor & tror dom kan förutse/spå ens handlingar/känslor. typ "det visste jag väl" grejen.
4, mig själv & mitt "assistent" beroende. jag har aldrig varit kapabel till att själv "ta hand" om mitt liv. det har alltid varit nån som hållt reda på vart jag ska vara vid vilken tidpunkt. jag tror denna vana har gjort att jag förlorat oanade mängder hjärnceller & framförallt har min minneskapacitet verkligen sjunkit till botten. jag minns inte vad jag säger till vem längre, för jag är van att nån annan har reda på det. måste börja jobba på mitt oberoende! (eller så har minnesförlusten med att göra att jag ständigt blir mindre & mindre intresserad av omgivningen. jag menar. måste man hänga med? är det verklien ett krav för att kalla sig människa?)

kunde fullborda listan till punkt 92 men är för upptagen med att typ tycka synd om mig själv.

ps, jag & linz var på this is england ikväll. ny favorit film. åtminstonde top fem!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0