33

har jag förklarat min otroliga kärlek mot skruvlådor? jag älskar sånt! massa lådor med skruvar & skruvdragare & sätta i skruvar i väggen & montera & skruva & har jag sagt skruvlådor? jag har en burk där jag har massa skruvar (& diverse, finns typ ALLT där) som jag älskar av hela mitt hjärta. mitt liv skulle bli så tomt utan skruvar!

vad skruvar gjort idag;
-satt upp en lampa
-en till lampa
-en  magnetgrej
-allmänt uppiggade saker

commentz
skrivet av: muster

å härliga emma.. det där har du ärvt av mormor.. skruvburkarnas okrönte drottning :)

2007-10-01 @ 10:57:36
skrivet av: nadja

jag älskar också skruvlådor! det bästa är sånna där stora med massa små fack där det finns tusentals olika skruvar, muttrar, osv osv osv

2007-10-14 @ 20:50:46
hemsid@: http://hemmaborta.blogspot.com/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0