124

idag stinker jag fitta ok? ser fö ganska snygg ut. haha ne skoja.
asså vettne. tror på materiell lycka, försöker tro, men funkar inget bra.

inatt fick jag ett sms från nån, vi säger att han heter lars. anledningen till att jag vet namnet är att jag förrut haft lars nummer i fonboken men sen raderat & när det raderade numret kontaktar mig igen står det lars ändå. jag har ingen aning om vem lars är ok! men han undrar tydligen vad jag gör nu för tiden &, citerar, "du ska veta att jag saknar dig, det finns känslor som aldrig suddas ut"
ok "lars". vad ska jag svara? "och jag ger dig allt jag äger, här stannar min tid, du såg mig som jag är... dina färger var blå?"

commentz
skrivet av: iva

saw your arms in a dream and there were blue veins blue! hehe kiddin.. men gu vad spännande, önskar sånt hände mig.

2008-04-05 @ 19:54:42
skrivet av: anna

aha trodde du skulle skriva om mitt sms :(

2008-04-06 @ 15:58:30
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: ulla

vackert emma.. alltså inte hela inlägget men det sista.. att du inte börjar skriva låttexter.. känns rätt å riktigt på nåt vis.. mysbrud!

2008-04-08 @ 13:43:37

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0