i'm really not as foolish as you think!

image83

det här var det roligaste idag. min otroligt ambitiösa introduction till en essay vi skulle skriva på engelskan. bad min lärare läsa den & förväntade mig garv men det enda jag fick var ett seriöst "emma this is really good! you should write like this more often! im serious, makes it much more interesting! i.. wow, this is good!!" först asgarvade jag men det kändes taskit eftersom det var obvious att hon inte fatta att jag skämtat med henne, så jag blev också seriöst & typ "men absolut! tack kavitha!!"

översättning av text:

adolscene. I used to think I had the answer to everything. but I don't. this fact has come particulary clear in the last few years when I'm becoming a grown up. It's like; I'm not a gurl, not yet a woman. all the grown ups expect so much from you in this age and your like; "gosh! give me a break! all I need is time, a moment that is mine while I'm between!!!"

felstavningar överallt &. asså ah. behöver jag ens nämna britney spears referensen? börjar fundera hur dålig jag är annars om hon tyckte att detta var bra skrivet av mig.. ):

commentz
skrivet av: Linn

dock skulle det ju vara ganska taskigt om hon sa
"you suck", också. :P

2008-04-21 @ 22:28:35

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0