100

förrförra helgen hade jag begravning för alice & eddie. jag hällde massa glitter på dom & svea spelade upp love will tear us apart på mobilen. inatt dog laura. min hobby suger! jag klarar inte av att sitta hela kvällar & kolla på när fina fina guldfiskar med fina fina fina slöjsvansar bara kämpar för sitt liv & kvävs till döds. när svansen viker sig vet man liksom att när man kommer tända nästa dag finns det inget liv kvar. förmodligen dör dom av ph-värdet i vattnet (som ja jag försöker ändra men liksom inte bara att trycka på en knapp, långvarig process.) eller så har jag parasiter i vattnet. oh alla timmar jag spenderat genom att bara kolla på deras svansar & sedan ligger dom där helt livlösa med munnen öppen det blir liksom bara tommare & tommare. guldfiskar ska liksom leva i typ fem år inte fem veckor! nu har jag en guldfisk kvar. i bet he's feeling really lonely among all the guppys who care of nothing but their own troubles. måste till zoobutiken & snyfta & nån får trösta & ge mig massa guldfiskar i massa olika färger & former. & växter som blommar kanske. enda som hjälper nu är lucksmiths.
im red and black and white and my friends are silver (syftar på guldfiskar!)
image67

commentz
skrivet av: ecce

fan va dålig du är:(
jag tänker inte köpa nya åtrey

2008-02-09 @ 11:58:27
skrivet av: anna

rip laura :(

2008-02-09 @ 21:12:15
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: emma

ecce:

2008-02-16 @ 13:42:55
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0