101

oh herregud. tar snart socialt självmord. har lyssnat på p3 i över 3 timmar & det kan vara den drygaste kanalen någonsin. det enda som jag egentligen gillade var när mia skäringer pratade om typ småbarnsföräldrar-hatet (varade typ 40sek?). jag älskar mia, mia älskar förmodligen mig. jag tror mina övriga fiskar kommer dö av bajs-förgiftning (nej jag har inte bajsat i vattnet). jag är jättetrött & vill köpa porslinskycklingen på myrorna. den var så himla himla fin! pengakris! har beställt två adlibrisböcker om white horses också. hundrafuckintrettiospänn! vart är världen på väg? trodde aldrig jag skulle säga det här men jag börjar tröttna på lucksmiths. weeell. endast för att det är den enda musiken jag har kvar sen helgen då mitt liv försvann. dvs externa hårddisken. vet inte om ni fattar men MITT LIV var i den där hårddisken. kalla mig vad ni vill men det var typ han & jag till mount doom eller whatever. men nu; finito. döden. nej nu ska jag titta på filmkrönikan & debatt på svt.se & vettne. ta av klaustrofobibyxorna & sätta på nattlinnet med björnar på.

note to self:
-skaffa ica kort
-lämna in hårddisken hos datanörd
-klippa luggen
-misshandla 1990 killar pga deras 2005mentalitet (syftar på födelseår)
-sno läppstift
-köpa indiskakjolen
-glömma att jag vill köpa indiskakjolen pga pengakris
-skriva filmmanusx2
-hitta min dagbok (kris? vilken idiot ekonomi blondinbella bimbo i skolan går runt med min dagbok just nu? eller ligger den bakom min hylla?)
-försöka hitta nån glömd & gömd slsk mapp på vanliga hårddisken för att få nån sorts variation
-sno valium av random tant

kram puss tja

commentz
skrivet av: Frida

gillar att din externa hårddisk var en han!

sen gillar jag såklart dig!

puss favvo

2008-02-13 @ 22:43:50
skrivet av: anna

kram puss tja!
vad önskar du dig i påskpresent från england?

2008-02-15 @ 01:16:47
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: emma

anna:
oh vettne!! huum. skicka vykort bara! & sen kanske ööh. ooh jag köpte inget till dig så köp inget till mig!

2008-02-16 @ 13:42:32
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0