102

egentligen skulle jag lägga ner vid 100 (sarah wannabe?) men ah, bored!

vill ha cheesecakecupcakes med raspberrycream & hjärtströssel. eller! blueberrypancakes med treacle & bananas & cinnamon! eller jättejätte sött tea med random fruitcake bara. alltså. jag har egentligen inget emot temadagar. (syftar på alla hjärtans dag döh) allt som avviker från vardagen är fine by me (okej så länge det inte är jul) (fast jul är okej så länge den är.. okej?) & jag gillar att pyssla, fika, klä ut mig. gillar inte att folk (syftar på folk i förhållanden typ) köper nallebjörnar eller porslinsfigurer med små möss som pussas (billigt!) eller liknande. alltså. jag är delad. alla hjärtans dag är ok så länge man inte firar den med den man är "ihop med", vilket öh är själva meningen med alla hjärtans dag? men jag är inte ihop med nån så typ. happy me! OCH jag får fika! chocolatecake & buns & nån surprise grej! plus att jag ska dricka saft idag! första gången på ett år ellernått.

ps jag gillar att skriva maträtter på engelska för dom låter godare då. plus att jag får nuggets idag. & vad skulle det heta på svenska? typ. kycklingklumpar?
ps2 jag äter inte kyckling

commentz
skrivet av: Linn

Jag tror enda anledningen till att jag inte friar till dig är för att du inte äter kyckling. Kyckling är min basföda. (Hur kommer vårt pensionärshushåll se ut?)

2008-02-14 @ 16:21:42
skrivet av: anna

kycklingklumpar. emma jag sitter och gråter av skratt

2008-02-15 @ 01:19:59
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: emma

linn:
well. du får väl gömma kycklingen under sängen där jag inte kan se (eller annat gömställe eftersom jag nu vet om gömstället) för there will be no chickens in my house! unleeess, they're alive!

anna:
jag saknar dig med!

2008-02-16 @ 13:41:36
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0