103

samtliga funderingar under dagen:

jag älskar när min farmor säger donuts. alltså. dooonuts. som domus fast donuts. med två t kanske. donuts. doonutts. det är en av öh tre saker som jag tycker om hos henne. kommer inte på de andra två sakerna just nu men kändes taskigt att säga att det var det enda.

jag älskar män som kan asmycke om data (oftast!) (anledningen till att jag inte älskar kvinnor som kan asmycke om data är att jag alltid blir avis & vill misshandla dom för kan inte kontrollera min avundsjuka). typ som idag när jag var inne på datapolen med med min externa hårddisk & han som var där typ "oh men det här ska vi nog kunna ordna.. jag ringer dig senare i veckan". & jag typ. JAAA jag älskar dig redan ska vi hångla? jag blev tom besviken när jag såg att han hade en förlovningsring. då är det kris. tror jag. hjälp? (menar datakillar är generellt inte snygga nånstans)
JAG BLIR BARA SÅ HIMLA KÄR i folk som kan fixa saker som jag älskar above all other things!

kan man gå & lägga sig klockan åtta en lördag också?

commentz
skrivet av: Frida

Superserri!
Att lägga sin vid 8 en lördag är A O KEY!!!!
GÖRT!!!
Trotsa samhällsidealet med att sitta uppe på lördagen med lite chips o dip o se på jävla skitmelodinfestivalen. GÅ O LÄGG DIG NU KVINNA!!

oohh jag bara älskar när du skriver sånt som jag alltid tänker.. hata dagen o gå o lägg dig. det är superskönt!

puss puss, sakanr dig

2008-02-16 @ 15:33:58

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0