104

jag fattar inte hur jag mentalt eller fysiskt orkar med mornarna. jag går upp vid fem, duschar i tio min sen sover till tio över sex, klär på mig på två & en halv minut kanske, fixar frukost i sju & en halv minut, äter frukost (typ halv liter 100+grader te & nån fjuttig ostmacka) tills klockan är kvart i sju & antingen lyssnar på hp, läser mail eller gör båda samtidigt. det är ju här allt går fel, för min långa sitta-&-njuta-av-"frukosten" stunden tar över all den tid jag kanske skulle lagt på att borsta håret eller packa eller borsta tänderna, alla sånna där smått nödvändiga grejer. istället får jag göra alla dom grejerna på nårra enstaka minuter. plus; om vi addar halvliter te & stress & morgon så har vi en rätt så bajsnödig emma, vilket betyder att jag måste bajsa också! vilket i sin tur tar typ fem minuter för jag tycker det är så skönt att sitta still & läsa tidningar. & jag vet inte hur jag hinner skriva onödigt blogginlägg heller. justja min buss går sju för er som inte visste.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0