106

jag älskar hanna barbera. det påminner så himla mycket om mannagrynsgröt framför teven när man var liten.

har därför gjort kanske årets lista från min sida:

1. johnny bravo ( intro )
2. top cat ( intro )
3. dastardly & muttley ( intro ) (svenska introt är igenklien bättre)
4. the atom ant
5. richie rich ( intro )
6. scooby doo ( intro )
7. dexters laboratory
8. josie and the pussycats ( intro )
9. adams family ( intro )
10. 2 stupid dogs ( intro )

charmpris:    
huckleberry hound
snagglepuss
wally gator

hederspris:    wait till your father gets home - kult!!!

oh alla intron! kommer säkert komma på tusen till sen som platsar på listan också.

ah just ja! har inte kunnat sova på två dagar typ. vaknar varje timme & tror att jag försovit mig. igårnatt gick jag upp vid tre typ per automatik & borstade håret & tänderna innan jag fattade att jag kunde sova tre timmar till.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0