84

strawberry story - saturday without you
cannanes - commitment
haywains - whats your latest excuse
shapiros - do you know

typ inget fint litet ångestmoln snarare berg! vill truly madly deeply NOT börja skolan imorgon. vad tjänar det till seriööst. jag hatar sjuttiobussen & jag hatar den fula gångvägen & jag hatar källaren & jag hatar teglet & jag hatar de fula målningarna inne i foaljen & jag hatar mac datorer & jag hatar alla svartklädda jag-är-inte-emo-men-jag-gillar-kajal-&-marilyn-manson & jag hatar lärare som inte kan något & jag hatar elever som kan ännu mindre & jag hatar alla foundation-över-acne-är-jättesnyggt som går ekonomi & jag hatar cafeterian & cafeteria personalen & alla aaasfula stora (GIGANTISKA) mögliga växter överallt & har jag berättat om dom otroligt fula målningarna? "konsten". sen när hade gymnasiebildelever lika mycket talang som förskolebarn? jag hatar matsalen. jag hatar att iingen chillar alla bara går & går & skriker & tävlingarna & "rökrutorna". jag hatar nittior! jag hatar dom!!!!!!! vem uppfann dom? vem kom på ideen med deras existens? enda vettiga anledningen till att dom går fritt (ja ni hörde, dom går fritt!!!) är så att alla 89 kan skylla deras ångestberg på dom. jag vill inte! ok? jag viiiiiill inteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

ovanstående låtar innehåller alla dom dära orden jag inte lyckades få med. hata att bardumsångesten & gömma sig längst in under sängen ångesten inte gills lika mycket som den akademiska svårfångade ångesten typ man 40+ med förmågan att skriva diarre texter som folk betalar pengar för.

commentz
skrivet av: linnéus

men mma jag vet precis.
stog inte ut. gick hem.
åt förmycket glass.
mår ännu sämre.
och vi skulle ses. lovade vi. bajs.

2008-01-08 @ 11:25:56
hemsid@: http://laakso.blogg.se
skrivet av: påpbrow

haha, du är så bra emma, typ! eh. tur att du älskar mig då. puss!

2008-01-09 @ 20:42:49
skrivet av: topei

made a new compilation and it's bands are from indienesia unfortunately i can't get a title for it :c but glad to crash down again on your blog..wish i could read swedish..take care eeeeeemmmmaaaaaaalllllllyyyyyy :D

2008-01-10 @ 06:28:24
skrivet av: Anonym

recently

2008-01-10 @ 06:31:10
skrivet av: Anonym

recently

2008-01-10 @ 06:31:26

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0