89

allt låter så mycket bättre på en stationär dator. böhuböhu. önskar verklien jag hade råd att köpa en själv. fast alla mina sparade pengar ska gå till uk resan i sommar. genom att sportlovsjobba har jag redan prickat in typ en vecka. & med månadsbesparningar blir det två. kanske två till med hjälp av sommarlovspengar?! har mailat nått filmbolag (hihi hemligttttt) i sthlm men vettne. sthlm njea. tråkit! hata sthlm. finare att cykla på gatustenarna i kalmar & gå gryningspromenader (haha blö töntigt ord. gryning. grynig. gynning?) vid havsstranden osv. sen ska jag baka bröd åt frida jämt&ständigt. hurtigt & uppstyrt som hon skulle säga. lite okq8 osv. fast det är i sommar. nu är det misär som gäller! oh min bästis 4ever<3 ser ni det framför er? jag & misären, hand i hand, fina luftiga klänningar & äppledoftande hår (=allergiutslag) över det höga gräset. hånglar vartsomhelst& hursomhelst. kärlek utan gränser. and then they lived -kinda- happily ever after. ps vill bli dyngrak & ta valium. puss tja!

commentz
skrivet av: Frida

O jag skulle dö för att du kom o gjorde bröd till mig NU!!! Du som var så huslig sist du var här ;)

2008-01-20 @ 19:06:23

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0