92

har nått en ny fas i mens-lidandet: brännskador.
(från vetekudde reds anm) (ja jag fick lov att ha kokhett pga bedövning okkkkk) (undra om hermione hade mensvärk nångång...) (eller typ galadriel "will you look into the mirror AAAAAHHJJJ" frodo: "woots the mattah ma'lady" galadriel "na nathin, just reach me those painkillers over there will you sam?" *taking a sip from the mirrors water* "but ma'lady, you told me to not touch the water" g: "shut up fucking hobbit! short people got no reason to live! SHORT PEOPLE GOT NO REASON TO LIVE! ALL SHOULD LOVE ME AND DESPAAAAIR") (lite pinit att jag gått runt & citerat sagan om ringen hela dan typ "look to da east on the fith day, and i might pop up", "sebastian, if you dont find a way, no one will") (berättar mina egna skämt som jag dragit under dagen? har nått ännu en ny fas i mens-lidandet)

commentz
skrivet av: iva

åååh poor poor thing! jag tror aldrig hermione har mens! för öh hon kan trolla! && anyway på hoggy när folk börjar ettan kallar säkert madam pomfrey alla tjejer på möte & sätter antimenscharms på dom, typ finite periodius! dom får aldrig ens veta vad mens är om dom inte är muggleborn osv. iofs dom som läser muggle studies kanske lär sig om det..
när jag int haft mens på nån vecka glömmer jag nästan att det finns. eller typ vaga minnen från mitt förra liv osv. here they come! ok painskilers funkar faktis på mig men hey de tar inte bort misären. typ nattsvart depp beyond självmordsdepp, för blir så depp & lissom sjukt klarsynt att jag veet att självmord inte är en option, gonna have to suffer it thru. och sen typ! det går inte att röra sig. inte av smärta ifall painkillersen funkar utan lissom. det går inte! kroppen är för tung. okay måste till skolan, går nåra steg, måste vila, sätta mig eller luta mig mot väggen osv. men sova bort mensdagarna funkar inte heller för det inget är bekvämt, inte ens att ligga ner. och anyway så kanske lyckas man kanske somna och vaknar i blodig pyjamas osv! fahkin brutal :( okej nu vill jag också ta bort min livmoder. om man ångrar sig nån gång kan man väl få en ny? jag menar det går ju att få nya njurar om man behöver, funkar säkert med livmoder med. MVH MENSINSTITUTET *sänder radiovågor av cruciatus som straff åt alla aldrig har mens eller blir torterade en gång om månaden*

2008-01-23 @ 11:16:20
skrivet av: iva

glömde tortyrbiten att man blir extra försvagad av näringsbrist osv eftersom det typ inte går att äta när man har mens. den tar upp allt utrymme i magen så man har ingen aptit och mår kräkilla och inget är gott eller ens ätligt eller worth bothering with anyway! *sänder radiovågor av sympati till dig som har mens even as i speak*

2008-01-23 @ 11:30:02
skrivet av: topei

how's the weather out there?

2008-01-24 @ 07:39:28
hemsid@: http://acolorfuldecorations.blogspot.com
skrivet av: topei

emma's house...just remember the song..:D

2008-01-24 @ 07:41:28
hemsid@: http://acolorfuldecorations.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0