bröst inlägg eller blogginlägg

just nu, i detta nu, suger mitt liv.
ja ja detta är inget jag slänger ut väldigt sällan, kanske mer tvärtom. men när jag säger det vill jag att folk ska ta det på allvar & inte bara tänka att jag ständigt är cynisk!

anledningar till depp:
.ingen telefon då jag av nån anledning valt att glömma pinkoden jag haft i 2 års tid. jag kunde den i lördags, sen när jag vaknade i söndags var den borta. & har inte kommit tillbaks heller. den mår bättre nu, nånstans i söderhavet kanske vad vet jag. ingen telefon har jag hursom.
.& ingen kamera för den för länge sen valde att gå sönder under semestertider dvs den lär man la inte se på någon månad.
.& inget id kort har man heller fast man var duktig & gick till banken tidigare än allra sista dagen, vilket är ganska ovant mig!
.min dator är sönder. fast det kanske inte gör något för jag är aldrig hemma ändå.
.mina fiskar är döda. eller ne, dom lever. men dör snart. för jag ska ta bort akvariumet (fast asså, har typ en guppy kvar?).
.inga pengar.
.inga skor.
.inga kläder.
.dålig hy. (av massa andledningar. främsta anledningen är de dyra hudprodukterna jag köpte för ett tag sen, som jag tydligen är allergisk mot & får utslag av istället)
.obalanserad hårfärg.
.ständiga allergiska chocker av bla hö, gräs, diverse djur, & nu senast en kräm jag hittade i skåpet.
.det är den chocken jag sitter & njuter av nu! folk som har sett anna med körtelfeber vet ungefär hur jag ser ut. helt uppsvälld med ögon som venne, vilken britt som helst! skillnaden är väl att för britter ser det naturligt & snyggt ut. på mig ser det quasimodo aktigt ut. sen svider det. & gör jätteont. & gör mig jättehet! & inte i den termen att jag blir sexuellt attraktiv precis...
.vilket gör att jag fick sjukskriva mig två timmar från jobbet! förhoppningsvis har chocken gått över till klockan tio.

för jag älskar verkligen mitt jobb! det är ungefär det enda jag älskar just nu. när jag blir stor ska jag bli mjölkbonde & ha massa djur. sen ska jag arbeta dagarna i ända & aldrig duscha & alltid fika med fikabröd & läsa artiklar i tidningen & diskutera med grannen sen! kanske att jag har typ en gammal gubbe som bor hos mig som kan sitta brevid hela dagarna medan jag arbetar & berättar historier! jag skulle nästan aldrig svara i telefonen & bara bjuda hem folk en gång per halvår ungefär. varje kväll ska jag somna klockan åtta framför teven & varje morgon ska jag ta alla mina djur på promenad & det ska vara sådär idylliskt dimmigt överallt!

eller som pappa skulle säga; lika bra att sluta drömma det går åt helvete i alla fall för om man drömmer om paris hamnar man på någe vis lik förbannat i hudiksvall.

andra anledningar till depp:
.uk feber! inte lissom "woow shit va kul det kommer bli! :DDDD" utan mer "OH NO tänk om jag typ dör tänk om jag är allergisk hela tiden tänk om jag inte tål vattnet, maten, sängarna, lukten, luften, människorna, allt!" tänk om hela jag under en två veckors period kommer gå på så mycke piller & alkohol att jag läggs in i isoleringscell med akut koma i två månader vid hemkomst? hum, come to think of it, not to bad... not to bad at all!

commentz
skrivet av: anna

en jättebamsig kram från kräftan!

2008-07-09 @ 10:13:29
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0