117

mitt rum är lite kul. eller ja kul & kul. grejen är att mitt rum alltid är jättemörkt. det enda som lyser är akvariet eller dataskärmen.allt annat är liksom ångest mörker. det är också jättevarmt på mitt rum. så varje gång jag ska gå ut i hallen får jag en mindre chock av allt ljus & kyla så det blir lätt att jag gömmer mig på rummet tills det blivit mörkt i övriga huset också. okej okej det kanske inte var så kul.

anyway.

jag gjrode ett facebook test på vilken belle and sebastian låt jag var. jag blev "a century of fakers" med motiveringen: "You don't feel the world goes in the right way. You would like it to be better, everyone's hiding who they really are, you're most on your own, a bit sad, a bit dissappointed." vilket okej är helt ok. om det inte var för att personen jag hatar mest i hela världen fick samma resultat. & testet var lite b också. bara fem frågor & på sista frågan, vilken person man gillade mest i bandet, fanns inte ens sarah martin med! jag skulle kanske inte tagit henne, men hon är deffo min tvåa! & säkerligen nåns etta! fyfan säger jag bara. om det vart JAG som gjort testet säger jag bara.

jag borde verklien göra nödvändiga grejer som skicka iväg brev, sy, gå ut med hunden, borsta tänderna mm. men allt jag gör är att peta näsan & väntar på att nästa gossip girl avsnittet ska bli klart.

commentz
skrivet av: Linn

Jag är då tydligen "Desperation Made A Fool Of Me" & tydligen är livet tungt för mig, men jag gillart ändå. :)

2008-03-22 @ 23:45:16

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0