i shouldnt talk like you're mine and i wont

idag har jag:
-vaknat anständig tid
-gått på jobbintervju i läppstift & äckligt leende
-hatat solen
-hatat alla som inte hatar solen
-köpt nässpray
-skurit sallad & stoppat i tallrikar
-putsat fönster
-gömt mig vid båthuset i en timme (satt i linne en stund, har bildbevis)
-fått panikattacker x gånger
-haft så himla mycket ångest över jobbintervjun, mest för att det känns som om jag kanske kommer få jobbet, vilket jag verkligen verkligen inte vill. om jag får jobbet betyder det ungefär att jag är fast hela sommaren. och det vill jag inte. om jag är kvar här så dör jag.
-tänkt på skolan som något defust och något som ligger väldigt långt borta (önsketänkande)
-lyssnat alldeles för mycket på pam berry, vilket verkligen inte är hälsosamt då, ja, ni skulle ändå inte förstå, det är bara ohälsosamt ibland. (nyss fick jag lov att byta till random (fat tulips reds. anm) bara för att, liksom)
-fått mail av kavitha (engelska lärare reds. anm) som också är allergisk och meddelade att jag fått mvg på nationella. jag tror jag blev mest gladast över att hon var allergisk, faktiskt.
-läst 129 blogginlägg av en och samma bloggare för allt lät som något jag hade kunna skriva (obs, ska egentligen inte läsas som något positivt)
- funderat på om jag ska gå till skolan imorgon eller inte. jag orkar nog inte (om någon nu tänker att "nu får hon allt rycka upp sig, det är ju lika hemskt för alla" är ni inte mina vänner längre)
-saknat mormor

jag har ingen att prata med.
& när jag säger ingen så menar jag -

(fan. sätter på pam. b. låt igen)

commentz
skrivet av: Anonym

hejsan :)
hoppas din dag varit bra ;)?
kram!
www.enlitentax.blogg.se

2008-05-08 @ 23:02:10
skrivet av: anna

du nu får du prata med mig lille bajsklutt

(fan du hade loggat ut)

2008-05-08 @ 23:12:54
hemsid@: http://annie-laura.blogspot.com
skrivet av: Linn

Jobb vartdå? o:

2008-05-09 @ 16:42:35
skrivet av: nadja

hahaha, jag trodde att det stod "gömt mig vid bårhuset i en timme (satt i linne en stund, har bildbevis)".

2008-05-14 @ 10:49:50
hemsid@: http://hemmaborta.blogspot.com/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0