note to self:

ska aldrig skaffa ett jobb som kräver hemma-arbete. aldrig ska jag sitta söndagskvällar (eller nån kväll alls för den delen) & förbereda mig själv inför något jag inte bryr mig om. (ska syssla med sånt här istället=)






commentz
skrivet av: mr kuk

aamen guud. först NU fattade jag att man visst kan kommentera men att länken har samma färg som bakgrunden. fina bilder hurru. har du tagit dom? (ska inte läsas nedlåtande; "har DU tagit dom?") finafina. hur mår du efter helgens alla skiiitstora fester och alla kompisar som bara drar och sliter i en? så himla jobbigt att man aldrig kan vara hemma och bara ta det lugnt.. (min bekostnad, inte din :*) hoppas bra. <3

2008-10-06 @ 14:41:13
hemsid@: http://ingridlinnea.blogspot.com
skrivet av: emma

mr kuken:



det är skinkfärgat, ja!

har ej tagit de fina bilderna, tyvärr, om man klickar på bilden kommer man till fotograferna! jag mår suveränt! visst ganska bakfull & vill falla ihop av all social kontakt man fått lov att stå ut med, men vad gör man inte hehe. hemma is the place i want to be too! ens mamma börjar ju undra vart jag tar vägen om kvällarna ;P hoppas att bra mår du med! <3



ps. jag kommer länka till din blogg. bah sårru. vet.

2008-10-06 @ 20:05:44
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0