believe me the day will end in tears

alltså. föregående inlägg innehöll såklart en lista efter kolonet. den listan tog jag dock bort då det inte var relevant att kunna googla sig till innehållet i min dagbok längre. anledning: dom gav den tillbaks! tillsammans med busstidstabellen & diverse annat skrot. saker som jag inte kan använda igen dock, dom är smutsiga. någon annan ovärdig har haft dom i sin ägodel! som när man nuddar fågelägg & mamman slutar upp med att bry sig om dom längre. jag har köpt ny bok, nytt smink, ny väska. ska lägga portföljen i brännhögen kanske, ignorera att någon vemsomhelst har studerat igenom mitt liv. ignorera att någon/några på skolan vet allt om min manodepression & kan använda det emot mig när som helst. kameran har dom behållit, så om ni ser fina motljusbilder på min lillebror i chinos / blå collagetröja med rutig krage (men ja det var nödvändigt att räkna upp klädseln!) läsandes nån töntig gammal klassisk bok sittandes på en buss så vet ni vem fotografen är!

hakuna matata.

nu för att distrahera

världens kanske finaste födelsedags låt. förklara ungefär allt som jag inte skrev i fölsedagsinläggsserien;


commentz
skrivet av: ecce

din bror låter snygg iallafall.

2008-09-26 @ 21:48:53
hemsid@: http://trashtwee.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0