forts.

liksom intervjuar jämt mig själv. när man sitter på toa eller när man är ute & går & ingen ser & ah, bara random ensam. tittar i spegeln - ställer en fråga - svarar. fast aa svaren är ju självfallet tagna från framtiden! när jag är känd & är i hollywood. liksom ser mig själv bo i hollywood, hänga med hollywood människor & bli intervjuad av hollywood journalister. dejta hollywood killar... you know the deaaaal.

när jag var liten var det mer extremare. jag kunde sitta ensam hemma i timmar & intervjua mig själv i soffan. skojar INTE! ser inge fel i det direkt, det är bra att ha fantasi!!!!! (hehe som när jag seriöst "gick ut på promenad" med legolas från sagan om ringen. vi hade ganska fina diskussioner!!!) har hellre överflöd i fantasi än lack of it anydaaaay! (lekte jämt själv när jag va liten. då blir det så juuu! *skyller allt på min lillebror & min kusin, tack för utfrysningen*)

egentligen kan jag ju inte vara i solen för ah då glittrar jag n shit. höhö ne men solen aint ma thang men man får ju anpassa sig! få lite rachel-spirit! its lonely on the top! för att bli en star måste man offra vissa grejer! typ som sin hud & sitt psykiska välmående! eller okej vill inte direkt bli känd, bara sådär halvt nivet. lite chill-känd. sån som kan dejta men som inte "kommer i blåsväder" nivet.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0