hihi förlåt

men lite glad blev jag nån sekund senare också när mamma kom hem med den här!


commentz
skrivet av: Astrid

Jag vill också ha, men orkade inte riktigt skicka euros eller få den hem till mami. Kvinnan är ju onekligen bra på att laga goda saker och pyssla bra. Jag har aldrig riktigt växt ur pysselåldern, ehehe.

2009-12-09 @ 12:36:47
skrivet av: emma

haha, samma här. jag skrapade bokstavligt talat ihop några en-kronor som hade ramlat ur tvätten. det är fint att pyssla men tar onekligen mycket tid & kraft! jag tittar/läser alltid pyssel/mat tips (läs också: hälsotidningar) & tänker "åååh men sådär ska jag göra!" fast tror jag aldrig gjort något som jag läst om. eller jo! jag prövade faktiskt ditt sminktest på tumblr haha, det där med basen + rougen & tyckte det funkade utmärkt! så tack! :D

2009-12-09 @ 15:15:07

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0