how i love the way tears suits my face

spenderade gårdagen med att: gråta (hade lotr-maraton men ändå). vaknade i "morse" & grina. NEVER STOPPIIIN! fast det är sånt där mysigt gråt men ändå. ska spendera eftermiddagen med att grina lite tror jag!

alltså bara för sakens skull *spelar tuff*

ida ska jag till tandläkarn OCH doktorn! har inte gjort som dom sagt så blir inge klistermärke för mig idag. buhuhu vill va som niotillfem *skojar till det*!

såhär ser jag ut när jag borstar tänderna. måste tänka på att inkl. bilder i bloggen om jag vill bli riktigt stor.



ok medveten om att jag inte ser så ledsen ut men om man kollar på BILD NR TVÅ kan man se hur bajsnödigt jag försöker le RIGHT? & idag så regnarre, då ärre allt bra tur att tears never show in the pouring rain!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0