im so vain, i probably think this blog is about me

haha äntligen är mina högtalare inkopplade igen. jag trodde det var nått fel på dom men hade visst bara glömt att sätta i en sladd. alltså - kärleken till trådlösa grejer! beyond great!

idag har jag gått klädd i förkläde hela dan! köpte igår på erikshjälpen & känner mig som en bullmamma, fattas bara en kavel!

såhär ser jag typ ut i min nya frisyr. varje dag en ny look men varrå, det är okej! det är apskönt att ha kortare hår nu på vintern. shit. jag grinar inte av smärta varje kväll när jag ska borsta håret längre!! meeeen saknar såklart mitt långa hår hur mycket som heeeelst. nu ska jag spara ut till sommaren & bli flipping fantastic snygg med fräsha döda grejer på mitt huvud! niiiice *bloggar som simon*!

(ps! första bilden är lite dedicated till linnea p föör venne. bilden påminner om henne? HAHA. HEJ LINNEA OM DU LÄSER!!)






sen en bild på mitt gamla fina hår från våren 09 (de va tider de...)


commentz
skrivet av: linnéa

jag linnea?! isåfall: wow!!!!



love u!!!!!! min blonda tvilling. skriv snart, puss!!

2009-12-03 @ 20:21:29
hemsid@: http://linneapur.blogspot.com
skrivet av: emma

hihi jaaaa du! bah "linnea p" klassnamn från mellanstadiet :D :D :D har svarat nu! kräver massive update om ditt liiiiv!!! puss bebi!!

2009-12-03 @ 21:46:09
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0