i dont wanna be friends with you

min kära kompiz emelina brukar titt som tätt påpeka till allmänheten att hon inte förstår varför jag har en mobiltelefon. att jag inte borde få ha en eftersom jag aldrig använder den ändå. & det är kanske sant. eller, att jag inte använder den är definitivt sant.

men vad är grejen!!!!! vad är grejen med 2000-talet & typ den obligatoriska uppgiften i livet att STÄNDIGT vara NÅBAR!!!! vad är grejen? i didnt sign up for that! har en fon, den är bra ibland. men oftast så använder jag den inte. jag kan låta den ligga i ett hörn hela dagen & inte tänka så mycket på den. jag är inte nåbar!! ärre en synd? liksom folk kan seriöst bli SURA & ARGA för jag INTE är nåbar när dom vill det. typ förstör deras schema i livet. samma med andra sociala medier. facebook etc. bara för att jag har ett konto betyder det väl inte att jag har tid eller lust att ständigt vara till lags när folk skriver? obs det här gäller -inte- emelina alls, hon är en av de få jag inte mindar liksom. men! kan andra folk lägga ner, man behöver inte ha kontakt ALLTID det betyder inte att ens vänskap är ÖVER!!! ååh modern times please kiiiilll meee. när ska folk fatta att "riktiga vänner behöver inte höras av varje dag" för riktiga vänner är säker på sin sak! & om man inte är en sån människa så är det en dum ide att va vän med mig för jag är sämst på att höra av mig & det har ingenting att göra med vad jag känner för folk. punkt slut hejdå.

/bitter pms fitta som har lågt blodsocker & inser att tonen i det här inlägget är för seriöst

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0