091007

min vardag består mest av tvivel & irritation över min hopplösa vana att inte kunna bestämma nånting nångång. istället tittar jag på tv, dricker kaffe & väntar på helg då man kan dricka öl. ibland väntar jag inte alls & dricker öl på en onsdag (men att gå till pitchers är som att gå hem *spånar lite ideer angående slogans*). igår satt jag & kolla på diverse sidor som erbjuder ungdomar med mål & framtid lite utlandsgrejer. tänkte man kanske kunde lura & fast jag är vilsen få följa med på nått. skiter i om jag får passa nått barn hos en disfunktionell familj. som den där beirut låten alla lyssnar på if i was young i'd flee this town, i'd bury my dreams underground & sånt. alltså det är ibland svårt att vara kött&potatis tjejen när man vill va curry, förstår ni? nej såklart inte. det är okej.

anyway. har lagt upp håret:

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0