gonna start a revolution from my bed

sitter & lyssnar på noel gallagher sjunga SHE IS LOVE! varför? för det är han som har skrivit låten. är lagom bajsnödig efter kaffe & te men jag vill bara säga att FAN vad duktig jag är på att följa detdär schemat jag skrev i natt! så himla impad av mig själv som faktiskt gick upp klockan åtta, drack mitt kaffe & bah gick ut i kylan. tittade ut över siljan & såg dimman på andra sidan slingra sig runt BERGEN (typ). så lord of the rings slash harry potter moment. åt apstor frukost. ni kan få se den sen *snäll tjej*.

undrar vad frida gör idag. om jag bodde i kalmar skulle jag bjuda henne på en kaffe. & typ. stå vid havet & känna skitdoften men tänka "fan va gött livet är ändå".

läste introduktionskapitlet i körkortsboken. vad den nu heter. asså GU. finns det något tråkigare än säkerhet? *BARA UNDRAR*

btw hur loligt är det här på en skala? så himla söt. *älskar mig själv* *låtsas vara den där tjejen noel sjunger om* *tänker tillbaka på tiden då jag faktiskt på riktigt ville att noel skulle vara pappan till mina barn. inte vara min pojkvän, men mina barns pappa*



commentz
skrivet av: frida

idag gör frida det här: pluggar, planerar in en 8-dagars vistelse i dalarna samt dagdrömmer att vi dricker kaffe, luktar på skiten o är vid havet.



keep up the good work.

2009-10-19 @ 13:24:47

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0