123

asså grejen är att jag nästan enbart tänker på klänningar jag vill sy & jag vill inte vara en tjej som sitter hemma & syr ok!!!!! det är så.. mesigt. inte mesigt som i hej jag gillar hästar & grinar åt dawsons creek mesigt utan flickmesigt som i hej jag har en blogg jag gillar att fota allt jag fikar & sen låta folk beundra mina söta sagoklänningar. detta innebär att jag är extremt frustrerad på mig själv. det är vid sånna tillfällen man istället riktar sin aggression mot omvärlden & lyssnar på you should all be murdered på repeat. något jag inte är så irriterad över är att jag också tänker tankar som att starta upp ett bitterfitta blad på min skola där man kan klaga hur mycket som helst & jag ska ha allsmäktig makt. nu ska jag gå & tvätta av världen från mitt ansikte. det enda som hjälper mot tankar är hud sa en nångång & det är fan helt fel för det det enda jag tänker på är hud.ar/en. hud är så sjukt äcklig/läskigt.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0