i think he is batman, i'd like to be his robin!





nått jag blir så himla sur på:

- det är BARA snygga människor som går ut i media med att vara emot skönhetsideal! typ "tja jag hade lite anorexia & nu är jag sjukt supersnygg men ville bara säga att få inte anorexia!!! du är fin som du är!!! jag menar jag är helt nöjd med min kropp, ja efter jag haft min anorexia asså." & NEJ jag är inte en sån som inte har nått medlidande med folk som har anorexia men det är ALDRIG nån ful medelsvensson med trivselhäng som går ut & är emot skönhetsideal! bara massa fotomodeller som bah "va dig sjääälv! du är vacker som du äär! ät två äpplen varje dag för det är du värd! sen kan det ju alltid slinka ner nån bulle en gång i månan *hihi*" jag vill se powerkvinnor som har fult hår & lindex byxor!!!

- det är BARA snygga människor som det är synd om!!!!! typ snygg brud måste operera bort blindtarmen alla bah "men oh, naw, poor little gurl..." eller snygg tjej som blir rullstolsittande, det är betydligt mer synd om en snygg tjej som blir rullstollsbunden än en ful tjej för den snygga tjejen "hade ju hela livet framför sig". eller whatever. sen så kommer nån halvdan & har eksem över hela ansiktet & har allergiska reaktioner mot hela universum, ser ut som drogad 12åring när dom ler & vill stycka ner sig själva & lägga sig i små plastförpackningar i frysen tills allt är över & folk bah "eh asså.. hur tänker folk? menar man kan faktiskt piffa till sig lite! typ klippa sig & köpa nya kläder; det skulle hjälpa!"

slutsats: jag hatar snygga människor! jag skulle göra vad som helst för att va en tillfriskad anorektiker med pudervit hy & med en eventuell hjärntumör. FATTAR NI HUR DET LÅTER, FATTAR NI VAD JAG SÄGER. men det är sant. den bittra svenska sanningen om flick-feminist som tror sig vara catwomen fast igenklien är en töntig liten kissekatt som bara vill ha kel & varm mjölk.


om jag hade varit eskimo hade inget av det här fastnat i min hjärna. vill va eskimo.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0