you seem like youd be a good dad

tro mig jag älskar livet men asså latelyyy. det där med att man "måste ha lite ljus för att må bra" kanske stämmer (FAN hatar att hälsotidningar ligger inne på toan så att i princip TVINGAS läsa dom). grejen är när jag blir depp: blir dramaqueen! asså FARA för folk i min omgivning. konstant pms ja hejhej här är ja!

aja eller så ärre post-new-moon-depression. NEJ vill int ha obsessed vampyr eller mjuk gulli kelig varg till pojkvän MEN vill så aaaaphjärna jobba med film. eller tv. serri det ärre enda jag vill gö här i livet. & äta gott. HAHAHAHHA JAG SA ÄTA GOTT? guuu som idag när emelina SERIÖST droppade en "men det är ju där skon klämmer" mening mitt i en diskussion. titta på henne bah eh, va sarru sarru?

lyssnar på no doubt - simple kind of life, gråter en skvätt & tänker ah men W O R D! ! ! ! ! ! ! ! ! !

*publicerar texten i kursiv stil*

ska glo freaks and geeks nu & drömma om the all american high school life med nick.

haha lol när jag är lessen: oftast så är jag "men asså den där tjejen/killen har NO REASON att va sad! kan hon/int bah bring her shit togetheeeer! folk svälter va faahaan!" & vill såklart int kopplas ihop med folk jag ibland ser "ner på" (fastinte på riktigt!!! försöker bara va.. tuff, sån är jag!). så om nån bah "men emma ärru lessil?" blir jag aaaaparg & typ "EH NEJ??? SA JAG DET ELLER? ÄR INTE LESSEN! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD! JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD FÖR JAG ÄLSKAR LIVET & JAG ÄLSKAR MIG SJÄLV! HÖRDERRU DE? GÅ & TARREJ I ARSLE!" *springer ifrån grinandes*

commentz
skrivet av: KATE JÄVLA WALLACE puss

EMMA! nu har jag letat reda på din bloooogg för du svarar ju ingenstans, men du skriver blogg så DU SER VÄL DET HÄR ?!

vi ska till stockholm på måndag!! vart bor vi och vad gör vi

2009-11-26 @ 13:15:01

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0