61

jag hatar när jag ser film & glömmer bort klafffel & utsnitt & bara koncentrerar mig på bakgrunden & ideén. endast för att sånna filmar ofta gör mig så frustrerat panikslagen av rastlöshet & meningslöshet. kan man int bara bli lämnad ifred i sin manodepp, liksom lämna mig utanför eran kollektiva lycka. jag vet ju ändå att jag är förblir judy a-like typ marx&engels tjej lissom om det är nått som står i bibeln ärre ju det. after the tea when life begins again theyll be happier than me. OFCCCCCCCCCCCC.

commentz
skrivet av: スペーストラ

Usotski, kono-yaro! kollektiv lycka? vem? vart? hur? du borde kanske inte lita så mycket på bibeln, visst en del goda saker, men mycket av det som står skrivet trotsar allt gott i världen. Om du behöver en religion så kan du börja utforska tohruismen, kan tänka mig att den passar dig rätt bra. Oh, btw... Kommer du ihåg att jag berättade om fortsättningen efter serien tog slut, fast i mangaform då liksom. Ah, den är iallafall bäst i världen så fixa den!

Fin söndag, fint väder, fin musik, men det är inte helt okej. Oh wääääl, cheers bai bai!

2007-11-18 @ 12:18:32

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0