hejva

när jag inte bloggar twittrar jag. när jag inte twittrar tumblrar jag. *finns alltid på internet* *känn dig inte ensam*

ne nu blir det STORSTÄDNING, kate kommer ikväll, hejpa!

commentz
skrivet av: ecce

sluta vara så töntig och ta mig som exempel för alla andra. jag har läst ca 6 böcker i hela mitt liv, hur "försöker-vara-pretto" är det egentligen. du är ju värre än jag, jag har enbart sagt att jag tycker jane austen är tråkig - för det är hon. du klagar alltid på att jag läser böcker för att verka intellektuell. de tre av sex böcker jag läst är av per lagerkvist, som fö har väääääldigt simpel svenska...

att jag råkar gilla hemmingway och oscar wilde, är för att de är bra författare! det är ju allmänt känt... så om du försöker prove a point här, använd inte mig som exempel. använd typ, emelie. eller dig själv. du vill bara visa protest mot "indienormerna". ps. är seriös.

2009-12-15 @ 19:49:45

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0