morgonpasset

åt bra frukost. var trött, började lyssna på beyonce:

upload pictures
Upload pictures

commentz
skrivet av: Astrid

JAG GILLART! Beyoncé är så bra när man måste peppas. Älskar henne, och tror ofta att jag är henne innan jag dansar förbi en spegel och bara: "NEJ".

2009-12-09 @ 12:34:15
skrivet av: Astrid

Måste bara få dela att mina verifieringsord var:

Maclaine Boloney



Hahahaha.

2009-12-09 @ 12:34:49
skrivet av: emma

haha, skoja inte! vet inte om det är nyttigt eller pinsamt att tro att man är vita versionen av beyoncé men jag gör det på daglig basis! det roligaste är när man ska dansa nånstans offentligt & börjar köra hiphop/beyoncé-moves utan att riktigt tänka sig för (läs: indiepop-ställen). aja, bra träning, work that ass astrid!



maclaine boloney haha what the? älska att det krävs lite mer att kommentera på min blogg, inte bara liksom kunna stava till "svamp" eller liknande.

2009-12-09 @ 15:11:45
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/
skrivet av: linnéa

jag likear och det vet du!!!!!!!!!

2009-12-10 @ 20:41:42
hemsid@: http://linneapur.blogspot.com

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0