en sång för alla dom:

som har blivit iggad av mig -

i used to think that you were an asshole, and i guess i still dooooo, but now i think that im a bigger asshole than you!

happ så varre sagt!!!

okej lite dåligt på blogzfrontiz men det är bara för öh har inte känt nån mening med livet. EEEERH FAAAALSE hasselhoff trycker på den röda knappen! jag älskar ju livet! GÖRRE FO REAL!!!

men nu älskar jag livet extraaa mycke. få se om det håller i sig imorrn vi lunch säger jag ba. nemen christmas is in the aaaair! igår varre första advent & idag öh, dan innan första december? ska firas med julkort osv!!!! först ska jag äta asgod frulle (14:39) med ägg & ost & ingefärate (mot svinis höhö #highonlife #highonnaturläkemedel).

omg så himla gött! *bloggar i presens*

idag har jag pratat me lite människor i fon, det känns skönt. att få harre gjort liksom! sen efter frullen ska jag ut & omfamna ljuset (tips från blondinbella & om blondinbella sägerre så litar jag pårre!) (obs! ljus, läs: gråmulet-strax-innan-det-totala-mörkret (man tager vad man haver)). asså så himla go tjej jag äär. typ tar mina vitaminer, går på gymmet (läs: inte allt för ofta men "det ska det bli ändring på" höhö). eh, ja det var nog bara det men ändåå!!!

eller nej! så sjukt impad va mig själv att jag verkligen har ett flow med julklappar också! liksom vill avverka alla på dirren (inspirerad av astrid tror jag!) . har i princip inga pengar alls men va fan #highonlifesajagrre?

& bloggen, jag har ju klippt mig också! ska visa bild sen kanske. bara för er mina älsklingar/änglar #gynning

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0