hej barnen

har gjort så sjukt mycke grejer idag men ändå inte nöjd? liksom guurl, gick upp klockan effing åtta! har varit vaken sen åtta! obs har inte spenderat hela dan med att skriva twitterinlägg! priz till mig snart ellä? är seriös! har numera liksom: läkartid, klipptid, inte en skuld hos kronofogden, skickat avtal till ica-banken, skicka andra viktiga brev, jobbat på en grej som jag har skjutit upp asså läs riktigt effing noga nu: ETT ÅR!!!!! samt att jag FAKTISKT känner mig inspirerad att fortsätta imorrn!!! helt sjukt va bra jag är. kan jag tycka. men ändå.

*biter i läppen* *suckar*

är ändå inte nöjd.

tänker tebax på gamla goda tiden då man blev nöjd över att man svarat på ett sms. eller ett mail. nu bah krävs det massive ansträngning TYDLIEN!!! *så trött på mig själv*

alltså TYYYP på tal om: jag o min kusin talar rätt så ofta. nu snackar vi jävligt ofta faktiskt, hon vill jämt snacka på msn & de vill jag me. anyway ett återkommande samtalsämne hos oss: hinna-bli-snygg-ångesten!!

ni känner igen den, jag vet det!!! ni sitter där & tänker på härliga livet & alla härliga grejer som kan hända med massa härliga människor. du serrej själv framför dig, du är GLAD! som ett gladpack! du är gla & snygg & skrattar me människor & har apkul eller hånglar me en snygg kille kanske. du serre framför dig. & du längtar. du vet att det kan hända. sen helt plötsligt så fårru en chans. att göra nått kul eller hångla med nån snögg kille. då blirre ska jag säga dig PANIK!!!!!!! man tänker: "aeeeeeeh faaaaan asså apgärna men inte nuuuuuu!!!! är orakad & har en finne på pannan, har inte tränat sen tja gympan i trean. kan vi inte öh. skjuta upp det lite? så jag hinner bli snygg?" HINNER BLI SNYGG! jämt & ständigt hinna-bli-snygg.

kommer gå tillbaks tillrrre där ämnet sen nån dag för känner mig lite som blondinbella ibland typ måste trösta mina små läsares självkänsla; ni är okej som ni är osv. & dra exempel på hur dålig jag själv är; visst jag kanske ser ut att va skitsnygg & låta som jag är skitsmart men serri - jag är en del utav verklighetens folk.

nemen såhär: slutsats för idag: ändå aldrig nöjd.

hejpa!

commentz
skrivet av: Frida

tänkte för en stund att jag måste hinna bli snygg innan jag kommenterade, MEN TUR FÖR MIG att detta är över en jävla dator o inte irl...



idag har jag jobbat på att bli snygg. heja! jag har tex duschat. (undra hur lång tid det tar innan jag blir snygg?)



summa summarum - du har rätt, MAN ÄR ALDRIG NÖJD! NEVER!



(msn ikväll? om inte dör du!)



/// Hon som inte har nåt liv o ständigt jobbar på att bli snygg!

2009-11-21 @ 14:57:05

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0