last night we had fun now its time to pay OH YEAH

hej bloggen!!!!!

*gullar med bloggen* *tänker att bloggen är som en furby* *svingar bloggen upp & ner tills den flirtar & säger wiiiiii* *blir sur för bloggen ser så glad ut HEEEEEELA TIDEN!!!!!!* *stänger in furbyn i garderoben* *ligger rädd om natten & tänker på gremlins* *blir medveten om att det lät som det var aplänge sen jag skrev blogg men det stämmer ju inte* *sätter på nån cool blogg-musik* (blev the end of the world med would-be-goods. asså den är så grymt dåligt-bra. liksom picturar jessica (sångaren dah) stå i en billig typ china-influerad-bar med trälister & sån där "bröstpanel" eller vad det heter *googlar* *hade rätt*. brevi sitter en kille med högt hårfäste trots hans unga ålder tänk typ åke från bert & spelar billig keyboard, låter sådär. jessica är iaf apkär i nån kille från nån affär. hon tror att dom har nått serri på g men egentligen har dom knappt hälsat & nu är hon iaf råkär & bah its the end of the world cause i care so much about you, hon har nån "vinröd" 90talsklänning på sig & ingen lyssnar på vad hon sjunger om, knappt medvetna om att HON FINNS.)

*byter låt till nått roliare med samma band typ the morning after som handlar om bakfylla*

asså har varit på typ depphummo hela dan. det här är så himla olikt mig. är inte sugen på nåtttttt. men nu för nån minut sen kände jag bah: ne men snälla ta mig ut i helgen!!!!!!!! & bah passande - två av mina vänner vill öla! det va öh det jag ville säga? nu ska jag gö mixtapes & grejer.

asså om ni inte förstod.. det är freda imorrn... PEPPEN!!!

faaan!!! känner att jag borde infoga en bild hära för det var ett utav tipsen som kenza (SÅ. JÄVLA. SNYGG. BRUUUUD!!!!) & fokiiii (dör O_o wtffff döden)sa imorse på TEVEN!!!!! *letar efter en bild* *väljer två bilder från GYMNASIETIDEN som min vän la upp nyss på fejan* *saknar min lugg lite* *tänker: nån annan som gör det?*

drömmer mig tillbaaaaaks!!! serri är verklien highschool tjejen. liksom få betalt att "jobba" med sina kompisar? hallåå. haha bah "hej jag önskar att livet va som high school musical & vill att alla mina kompisar ska få sommarjobb på samma ställe"!! *skoja bah* *hatar ju egentligen att umgås* *eller?* *största mysteriet nowadays: tycker emma om att umgås eller ej?*

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0