livet är hårt mot de mjuka

skrev ett långt hyllningstal till apotekets aco-produkter. aco = det bästa jag vet. tog bort det efter jag insåg att det vart lite väl för personligt, "man kom mig in på huden" "så att säga" "höhö". vill se en beckfilm med frida & somna under en filt med tvättat ansikte & lukt av renhet & trygghet. japp. det hade gjort min fredagskväll bättre än vad den är.*

*apfin dag asså. körde halkbana=kul! träffade lillebror=dyrt? hehe. ponken ville ha vin såklart, då är han där & ska kramas. åt apgod kyckling/spenat-lasagne med kate=älskar mat, drack chai-latte & spanade på folk med k+f=mösigt & välbehövligt i mörkret/regnet*älskar höst deppen lol* *går i löv hör prasslet* *snorar i halsduken*, gick på apoteket=bäst!!!!, sov på bussen hem=åh som jag längtat, åt friteradkyckling & kollade på ullared med familjen=svensson in my <3.

skrev jag för slumrit nu igen? slumrit är int ett ord, vet. ska snart sova DÅ!!! ska se v for vendetta. men åh, fan vad synd om alla som inte är mig just nu.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0