why did you go? lots of different reasons; so many you cant even count

dom säger att jag måste börja jobba på min image.

ne men skämtåsido. grejen med att bli vuxen eller tja äldre är att man lär sig gilla alla (eller okej de flesta) sidor hos sig själv. MEN ÅH! hallå pluspoäng till mig där som bah agerar mentor till alla mina yngre läsare!

nej men alltså behöver chilla. slappna av. ha dötråkigt. min kropp är på helspänn hela tiden att nivet om jag ska två meter bort så springer jag, för att spara tid. ibland kan det va bra med stress. det är bara det att min kropp inte är skapt för stress. tex är den också inte skapt för att äta frukter & de flesta grönsakerna heller. den kanske är ifrån FRAMTIDEN då alla äter massa kemi-mat & går lugnt & sansat & inte bryr sig om omgivningen.

tråkighetsfaktorn här asså.

ne men sitter & lyssnar på mew's nya skiva & kanske får lust att åka till stockholm, kanske med mitt nya körkort? fast har ingen kompis. roligt: att älska låtar som handlar om att skaka rumpa eller knulla rumpa men också älska låtar som handlar om ungefär det här: put your hand in mine / we will go skating on the thinnest ice that we can find / it takes me summer to say / it takes me winter in a day / honestly see, they're like you and me / frozen when we start / we cannot help it /easy to destruct / taken apart.

commentz
skrivet av: iva

amen åk till skavsta med ditt nya körkort annars ! och därifrån nån annanstans! kanske där nån bor eller så??? tips!

2009-11-04 @ 14:26:59
skrivet av: emma

hehe jaaaaaa skavsta är verklien så mycket mer värdare :D PSSSSSSSSS!!!!! med stockholm menar jag asså gå på mew konserten, knappast att jag åker dit for JOY liksom haha. DUDE JAG SKA TA TIPSET TILL MITT HJÄRTA!!! :D

2009-11-04 @ 20:44:45
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/
skrivet av: Emelina

Jag är din kompis :((((

2009-11-05 @ 10:21:43
skrivet av: emma

haha jaa, du är min bästa kompis. men menar kompis som gillar mew :D

2009-11-05 @ 20:46:28
hemsid@: http://lunchbox.blogg.se/
skrivet av: Emelina

Jag kanske gillar mew? hahahahaha

2009-11-05 @ 21:34:18

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0