you put the others in the shade

asså hej bloggen!

idag ska jag verkligen beställa läkartid. klarar inte av att va 20+ & ha sin mamma inspringandes & kötta upp dörren för att skrika "STÄNG AV LJUDET / VISA RESPEKT FÖR FA-H-AN!!". känns ju lite onödigt liksom. hata att jag inte märker hur hög musik jag lyssnar på. asså jag ser ju på den där MÄTAREN att jag har mycket högre än vanligtvis. hata att va döv!!!!! sen helt plötsligt får jag apont i huvudet & undrar varför. som sagt, jävligt okul tillvaro!!!!


idag vakna jag klockan 8, no kidding. lite mammas hjälp men ändåå. va så himla bittergla asså. satte mig efter frullen & kolla på nyhetsmorgon som vanligt (asså när jag vaknar vid den tiden. läs: 3 till 4 ggr i månan) & blev aplack. svenska tjejer framförallt har ju en vana av att ibland få "hata män, vill stycka ihjäl" feelings & så kände jag i morse förre va reportage ifrån bryssel & jag hatar tråkiga slipsmän (fast asså igenklien dom är ganska sexi (läs: ibland)) som leder samhället bah fantiserade mig nån sorts narnia värld där eu bestod av olika VARELSER med typ köttyxor & hästhuvvun fast ändå alla va snälla & hälften va kvinnor. det sistnämnda SKULLE JU KUNNA HÄNDA men känns lite väl apTRAGISKT att det typ inte kommer hända under min livstid? sen det här med vellinge asså. oj oj oj säger jag bara. så himla synd om dom. när ska folk titta på starwars & inse att framtiden INTE innebär att vi lever i våra "respektive folkgrupper" & inte släpper in sk "främlingar" asså nej blanda för fahan asså blir så trött. universe uniiite! fria gränser!



& sen det här med twilight... asså kan folk ge upp? låt tjejer gilla twilight? vet ni va jag hatar? killar som tycker typ action-bil-filmer är apbra & liksom ser nån sorts "värdighet" i dom men sen rådissar kärleksfilmer & kallar det för "trams". asså ursäkta? vilken planet kom du ifrån? inte nån jag skulle vilja rädda om jag va padmé iaf!!! kan folk bah sluuuuta trycka ner tjejer & tycka att deras "intressen" har "lite mindre klass" än deras egna? OM DOM GILLAR ATT KOLLA PÅ SNYGGA KILLAR SÅ LÅT DOM GÖRA DET DÅ! hallå ni sitter & runkar till typ va heterren 2 fast 2 furious. hur kul är det? en bil? ni onnar på en bil? men det är INGEN TJEJ SOM KLAGAR PÅ ER för deeee!!! men ne småtjejer ska få ta skit för dom för en gång skull vill fly verkligheten (för ne ingen tjej tror att sånt där händer irl & förväntar sig inte heller så killar bör int ha prestationsångest direkt) kolla på fantasy aka kärlekshistoria.



tex dödsstunden nr 1: va på nån "grillning" & impotenta killar med getskägg (typ) hånade twilight & min kompis went "haha jaaa jag vet! så himla töntig! vad ärre för mening med filmen asså? haha fattar noooll verkligen! hur kan tjejer gilla?". jag blev så jävla fittsur!!! asså den här tjejen älskar twilight & DET VET HON! vi har liksom fan-girlat tillsammans apmånga stunder!!!! men så fort det kommer kukar så ska man sätta på nitarmbandet & "va som dom" för att va som en "kille" ärre starkaste & coolaste du kan gö. det visar verkligen att du strävar efter att va "intelligent" för att va "tjejig" är verklien inte nått att "hänga i granen". förlåt men blir så trött & ingen vill höra pårre här (gissar jag) så då går jag till klagomuren nr 1 aka bloggiz.

commentz
skrivet av: Emelina

Hahahahaha jag vet vem du talar om kvinna ;) håller helt och hållet med dig btw.

2009-11-23 @ 02:44:49
hemsid@: http://absolutallting.blogg.se/

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0