17:23

happ...
nee men. kom nyss på mig själv sitta & lyssna på carolina gynning läsa om hennes lebbsex ur hennes bok *trycker ofrivilligt på playknappar ibland*. de va ju... kul, intressant, spännande, nytt. "hon hette sunshine". om man vill ha lite mer action kan man titta på my little pony avsnittet när bonbon fuskar på ett prov. liksom, vad kommer hända? kommer hon säga sanningen? vad ska vänner, familjen säga? kommer hon tröstäta kakor resten av livet nu? *cliffhangerjingel*

annars då. dammsugit (stavning? dammsugit - porr?) & bytt lakan i sängen *kan inte låta bli att beundra verket*. flanell, så himla gött! bara det bästa åt de bästa osv *nämner inte reapriset på jysk*.

asså fö. 5/7 nätter på veckan drömmer jag om samma person & de e ganska fina drömmar vilket gör att jag försover mig 5/7 mornar. idag va droppen. missa både tummen mitt i handen, LE FINALE av aust. top model, greys OCH how i met your mother. inte ok.
INTE OK!!!!!!!!!!!!!!!!!

men fan va fin dröm ändå.

en bild för folk utan läsförmåga - allas vår spexiga bon bon (lila+gula sötisen)
haha, dagens bloggtips osså: http://linnh.blogg.se älska folk med hobby *älska på riktigt utan ironi*

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0