ta sig i kragen

hejva

iwsley fick precis mig att lyssna på another saturday & åh. får 1 trivselkänsla 2 tröstkänsla 3 julkänsla (??). men nivet summer & winter, winter & springtime, you hear the birds sing - everything will be fine. *dricker ur temuggen & nickar instämmande*

i NULÄGET är allt bara lite i LÄ så att säga. alltså. dagsrutiner: vaknar vid åtta - råkar somna om - har ångest medan jag fortsätter sova & funderar, i sömnen, seriöst på om jag har ms eftersom jag inte kan vakna förrän efter elva - äter frukost i några timmar - sminkar mig i nån timme aka drar ut på tiden - tittar blankt in i väggen resten av dagen i hopp om att jag ska få för mig att faktiskt göra något - dricker te & kaffe istället - kissar 20+ ggr.

slutpoäng: måste flytta. & det ska jag ju. kanske därför jag inte tar tag i saker typ hör av mig till mina vänner eller så! bah tänker att jag ändå ska träffa nya.. *hemsk människa* nej men okej inte riktigt så är det. när jag tänker på alla saker jag SKULLE kunna göra känner jag mest "orka vara ambitiös, orka vara produktiv, orka vara en person som använder sina tankar osv till att göra något". typ folk som skriver låtar, ritar bilder, pysslar, skriver brev etc. har liksom aldrig varit en sån person. är mer den apatiska som sitter & lyssnar i hörlurar & tittar rakt fram, rakt ut, rakt ner. åker buss - stirrar. sitter hemma - stirrar. gör liksom aldrig nått. visst det skulle säkert vara apkul att eftersom man tillbringar så många timmar ONLINE försöka sig på att bli URL-KÄNDIS (tänk youtube, blogg, flickr, whatever). men liksom. orkar inte. stirrar bara istället. läser inte böcker (bara i perioder), ser inte på film (bara i perioder), är inte med kompisar (bara i perioder).

okej folk fick precis en ganska skev bild av mig. ska sluta skriva & gå tillbaks till stirrandet! hejpa!

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0