the city is for strangers like the sky is for the stars

tjena dagboken.

tänkte att ni säkert ville ha en uppdatering va? *ser nöjda flinet på era ansikten*

anyway min körhandledare eller vad dom kallas är jättesnäll & så men vaddå ecodriving? & liksom saker hon sa till mig:

visa att du är kvinna nu emma, gör två saker samtidigt!
och:
ja då svänger vi & bromsar gå av kopplingen gasa på lite har du pojkvän? bara undrar.

aja körkortet känns inte som mitt största problem nu. mitt största problem : ÖRAT! jag hör verkligen ingenting nu på vänster öra & har konstant ONT I HÖVVE! va ska man göö? åka till sjukan såklart men när har man tid med deee?

justja nu när jag har som minst tid har jag börjat läsa en apfin bok av min favoritförfattare. kan ge recension sen osv *breddar ut bloggen*! anyway den handlar om en flicka & en soldat som dödar alla utom henne typ. sen äter dom ägg & grejer. fint va? kanske ska läsa i körkortsboken istället men asså har spillt kaffe på den.

haha btw, älska min djupa headline.

ne nu kaffebajsa sen stressa lite! c u som man säger.

commentz
skrivet av: fellow öronbarn

men emma, ljummen olivolja! eller värm en vetekudde om du har och ha över örat. typ sov på den.



hahahha "gasa på lite haru pojkvän?" DÖR :D

2009-10-27 @ 13:55:59
skrivet av: frida

ja då svänger vi & bromsar gå av kopplingen gasa på lite har du pojkvän? bara undrar.



HAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-27 @ 20:17:53

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0