wastin' my time

okej. lol på igår!

efter asjobbig körskoledag åkte jag hem, tog på lite mascara & skjutsa mig & sxygrl till falun. VÄL DÄR var vi på lite lätt stel överraskningsfest. nivet där folk inte riktigt börjar prata med varann på ett avslappnat sätt innan man fått i sig tillräckligt med alkohol. efter det kan man tydligen prata om vad som helst & tro att andra är intresserade av det. läs: rikard visar alla sina applications på sin nya mobiltelefon, daniel berättar i detalj hur han tog sitt körkort inkl. ljudeffekter & allt (obs det var jag som frågade så ofc är jag lika disträ hallå! ofta jag tycker jag är above), några pratar om bloggar & andra står & inspekterar sköldpaddorna som om dom aldrig sett djur förut. fast iju, därför man festar. för att orka prata med folk eller?!?!?!

haha justja. när jag stod i kön på systemet & betalade KONTANT med TJUGOR så bah fattades det pengar. bah pinsam tystnad "eh men ta bort en sofiero då..." haha så då INGRIPER ett gulligt fyllo bakom mig som stod där med explorer flaskan & bah "neej men klart du ska ha öl! hur mycket pengar ska du ha?" & öppnar sin plånka & låter mig ta vad jag vill haha zöööt! om ändå fler kunde va som han. fyllon asså. (?)

aja efter sköldpaddefesten åkte vi in till stan. jag snodde en pumpa på nåns gård, så himla elakt. liksom där har dom stått hela familjen & skurit omsorgsfullt i den där pumpan. går med pumpan i famnen som om det vore en söt liten bäbis "ska nog ta hand om dig" så kommer en iddi & tar pumpan ifrån mig & kastar på marken alltså DÖDEN. aja. vi gick på etage. så himla lite folk men det passade oss perfekt för vi är inte etagemänniskor nån utav oss. vet inte riktigt vad vi gjorde. dansa lazerdizcoo? det värsta som kunde hända hände dock: jag tappa mitt läppstift!! & ah en i sällskapet fick panikångest attack & fick lov att åka hem vilket drog ner folks stämning lite såklart, stackars tjej! men ändå, mitt läppstift!!! enda som betyder nått så tappar jag det..

& sen det mest loliga. på bussen hem klämde jag & sxygrl oss in längst bak längst in på några säten. framför oss satt en man & brevid oss satt en man. båda 40+are så såklart började dom limma "har spanat på er hela kvällen" "fina händer du har" "jag kan komma på fyra sekunder, precis som magnus uggla". jag bah garva, mest för emelina blev så jääävla arg & röt till & sa aselaka grejer (obs som dom förtjänade) typ "du förtjänar inte att ha barn, dina barn måste hata dig", "du är så jävla ful att jag mår illa", "snälla gå i terapi. två gånger om dan räcker inte", äsch blir inte samma effekt i textform samt törs inte skriva det värsta utifall att folk börjar titta ner på emelina haha. hursom, sov hos jesper sen. daniel snarka som faan. plus att jag vakna med hans fot 1cm från mitt ansikte. taxi!

ikväll ska vi ut igen för det är HALLOWEEN! just nu är jag lite sleten men det går över snart. vill egentligen bli asfull & att alla andra också ska bli asfulla men känner ett visst ansvar för dethär med körkortet & grejer. kanske måste va lite pigg imorrn så jag kan plugga /: /: /: /: döden. mama, papa, im a failure.

commentz

skriv nått:

namn:
spara dig

e-m@il: (publiceras ej)

url:

text:

Trackback
RSS 2.0